vrijdag 1 juli 2016

een hobbydots kaart en een aparte kaart

vandaag is het weer de eerste dag van juli
en weer tijd om mijn creaties te laten zien
die ik voor creatief met papier gemaakt heb
een Facebook groep
deze keer was het een hobbydots kaart
en een kaart in de vorm van een tandwiel

 
als eerste laat ik jullie de hobbydots kaart zien
ik heb de kleuren groen zilver  gebruikt

de hobbydots zijn stickervel 13 en 17
het 3d plaatje is van Mattie de bruine nr MB0156
Creatables nr LR0414
Shape dies van Nellie snellen nr. SD004

nu de tweede kaart
dit is een kaart in de vorm van een tandwiel
 
deze kaart heb ik n.a.v. een aangeleverde schets gemaakt
heb een stempelafdruk van don & daisy gebruikt nr. Dds 3327
ingekleurd met derwent kleur potloden
Creatables ; LR0288 , LR0266
Craftables : CR1212
stempel tekst : SF1118 ( Stampfairy designs)

het scrappapier is uit een blok van de Action

groetjes jolanda bongers
tot ziens


2 opmerkingen:

  1. leuk.. je tandwielkaart vind ik ook erg mooi.. leuke vorm. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel Miranda voor het lieve compliment
      groetjes jolanda bongers

      Verwijderen