donderdag 28 juli 2016

schoenen kaart en borduurkaart

vandaag laat ik jullie de schoenenkaart zien die ik gemaakt heb voor het KIC schoenen
 
 
het babyschoenen stempeltje is gesponsord door : digistamps 4 Joy
en heb dit ingekleurd met derwent potloden en uitgedoezeld met doezelaars
 
op deze kaart heb ik de volgende marianne design spulletjes gebruikt
 
Creatables : LR0304 / LR0217
Stempel teksten en figuurtje : CS0922 / EC0106
 
ook eb ik kleine knoopjes gebruikt
het patroon heb ik van YouTube af gehaald
 
 
 
ook wil ik jullie een borduurkaart laten zien
waarbij ik een patroon van karin leussink heb gebruikt
het patroon stond ik het tijdschrift marianne nr 30
heb het verder opgesierd met wat vlindertjes

tot ziens groetjes jolanda bongers
 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten