donderdag 30 juni 2016

geen vierkante of een rechthoekige kaart

hoi allemaal
kom net van het biljarten af en was nog niet moe
ik kwam er achter dat ik de challenge van afgelopen week nog niet had laten zien
dus dacht ik gauw even doen

de challenge (MD) was deze keer maak een kaartje
maar het mocht geen rechthoekige of vierkante kaart zijn
dus ik heb deze kaart gemaakt
 
ik heb de kleuren rood , Rose , blauw en wit gebruikt
 
de materialen op de kaart zijn:
 
Creatables : LR0151 , LR0298 , LR0326 , LR0356
Craftables : CR1333 , CR1306
Vintage knipvel : VK9541  ( vintage flower children 2)
Scrappapier : PK9077 , PK9095
 
verder heb ik een splitpen gebruikt en heb ik de bloem met chalkpoeder bewerkt
ook heb ik rood , wit , blauw , Rose kaart karton gebruikt
het model van de kaart had ik uit het boek Marianne nr 10 ( zomer 2011) gehaald
 
ik vond het een hele kaart om te maken
groetjes jolanda bongers en tot ziens 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten