zondag 3 juli 2022

Feyenoord

 hoi allemaal ,

vandaag komt er bij de mixed media lovers weer een nieuwe challenge online

deze keer heb ik een schilderij gemaakt voor een collega van Henk

ik heb van deze collega de opdracht gekregen
of ik een schilderij kon maken voor zijn broer die jarig was
en fan is van de voetbalclub Feyenoord

dus ik aan de slag 
en al gauw wist ik wat ik ging maken
met dit als resultaat


zonder lijst

met lijst

toen ik hem dit gaf 
was hij zeer blij en verrast
toen hij dit aan zijn broer gaf , stond deze met open mond te kijken en vond hem kei gaaf

dus ik was weer heel blij , dat ik deze mensen weer blij kon maken

de materialen op de kaart zijn: 
  • plaatjes die ik van pinterest afgehaald heb
  • de letters zijn van MD nr. COL1350
  • gefeliciteerd is nr. LR0220
  • stempel met voetballer en goal nr. MM1645 deze heb ik in 3d uitgewerkt
  • zwarte voetbalschoen nr.LR0713
  • zwarte voetbal nr LR0659
verder heb ik achtergrond stempels van Grunge gebruikt
de zwarte strepen heb ik met verf en een pasje gemaakt

groetjes jolanda bongers 
DT mixed media lovers
 

Hi everybody ,

today a new challenge will be online for the mixed media lovers

this time I made a painting for a colleague of Henk


I got the order from this colleague
if I could make a painting for his brother's birthday
and is a fan of the Feyenoord football club

so i get to work
and soon I knew what I was going to make
with this as a result


without frame

with list

when i gave him this
he was very happy and surprised
when he gave this to his brother, he was watching with open mouth and thought he was cool

so I was very happy that I could make these people happy again

the materials on the card are:
pictures i got off pinterest
the letters are from MD no. COL1350
congratulations is no LR0220
stamp with soccer player and goal no. MM1645 I worked this out in 3d
black football shoe no.LR0713
black soccer ball no LR0659
I also used background stamps from Grunge
I made the black stripes with paint and a card

greetings jolanda bongers
DT mixed media lovers


1 opmerking:

  1. Hier ook Feyenoord fans in huis, die zouden deze kaart om super gaaf vinden, zeker weten.
    Heel mooi gemaakt, verrassend effect.

    BeantwoordenVerwijderen