donderdag 30 juni 2022

kleuren pallet

hoi allemaal ,

vandaag de laatste kaart die ik jullie wil laten zien voor het challengeblog MD
en dan is het vakantie 
en komen we 25 augustus weer online

ik heb deze kaart gemaakt naar aanleiding van het kleuren pallet van MD

dit thema is bedacht door ons teamlid Henriet



ik heb de achtergrond gemaakt met inkt en een stencil van MD  nr.PS8098

daarop heb ik de volgende materialen gebruikt:

Bloemenmand nr. CR1273
Harten cirkel  nr. CR1251
Vlindertjes nr. LR0743
Don & Daisy knipvel nr. Ddk3205

verder heb ik pareltjes op de kaart gebruikt

groetjes jolanda bongers
DT challengeblog MD


Hi everybody ,


today the last card I want to show you for the challenge blog MD

and then it's vacation

and we will be back online on August 25th


I made this card based on the color palette of MD


this theme was created by our team member Henriet


I made the background with ink and a stencil from MD nr.PS8098


I used the following materials:


Flower basket no. CR1273

Hearts circle no. CR1251

Butterflies no. LR0743

Don & Daisy cut out sheet no. Ddk3205

I also used pearls on the card

greetings jolanda bongers

DT challenge blog MD


2 opmerkingen: