donderdag 16 januari 2020

Uilen kaartje

hallo allemaal
we hebben voor het MD challengeblog team een uilen kaartje gemaakt
het thema is bedacht door mij zelf



ik heb een beetje eenvoudig kaartje gemaakt met uilen en een tekst stempel

de spulletjes op de kaart:

Creatables : nr LR0203   Tree                (Niet meer leverbaar)
                    nr LR0241   Anja's labels   (niet meer  leverbaar)

Collectables : nr COL1475   Eline's owl

het scrappapier is van Marianne design nr. ????

Groetjes jolanda bongers en tot ziens


Hello all

we made an owl card for the MD challengeblog team

the theme was devised by myself


I made a little simple card with owls and a text stamp


the things on the card:


Creatables: nr LR0203 Tree (No longer available)

                     nr LR0241 Anja's labels (no longer available)


Collectables: nr COL1475 Eline's owl



the scrap paper is from Marianne design nr. ????


Greetings jolanda bongers and see you soon

4 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje Jolanda en leuke opdracht,
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dank je wel aniet en joanne
    groetjes jolanda bongers

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil gewoon dat de hele wereld op de hoogte is van deze spreukmachine die ik enige tijd geleden heb ontmoet, ik kan niet alles zeggen wat hij voor mij heeft gedaan. mijn vrouw verliet me 4 jaar geleden met mijn kinderen. Ik was aan het surfen op internet toen ik de getuigenis van deze geweldige man online ontmoette. Ik besloot het te proberen en mijn vrouw is nu terug en we zijn weer gelukkig omdat de oorzaak te schriftelijk is vastgelegd alles wat ik kan zeggen is heel erg bedankt, ik ben erg blij. En hij verzekerde me dat hij veel magie doet, inclusief

    Liefdes spreuk
    Machtsspreuk
    Succes spell
    Het lot van de zwangerschap
    Spreuk van het huwelijk
    spellen voor een goedbetaalde baan
    Bescherming spreuk
    spell om een rechtszaak te winnen
    succes spell etc.

    als je de hulp van de spell caster Dr. Ajayi nodig hebt, neem dan contact met hem op via dit e-mailadres (drajayi1990@gmail.com) of voeg hem toe op whatsapp +2347084887094 en bespreek je probleem met hem. Hij is een goede man en ik zal hem altijd dankbaar zijn. Dank je.

    BeantwoordenVerwijderen