maandag 20 januari 2020

Beterschaps kaart

hoi allemaal

ook hier weer het eerste kaartje wat online is gegaan in dit nieuwe jaar
het is voor het creative sketchy girls

de digi is gesponsord door : Sheepski designs

en ik heb er een beterschap kaart van gemaakt

 
 
de vlindertjes op het kaart zijn embossings ponsen van Nellie Snellen 
nr.  Floral punches medium FLP016 Butterfly
 
en de digi heb ik ingekleurd met Derwent kleurpotloden en uitgedoezeld met reukloze terpentine
 
groetjes jolanda bongers en tot ziens
 
 
 
Hi everybody


here again the first ticket that went online in this new year

It's for the creative sketchy girls


the digi is sponsored by: Sheepski designs


and I made it a get well soon card


the butterflies on the card are embossing punches from Nellie Snellen

no. Floral punches medium FLP016 Butterfly


and I have colored the digi with Derwent crayons and I have covered them with odorless white spirit


greetings jolanda bongers and goodbye


2 opmerkingen:

  1. Ik wil gewoon dat de hele wereld op de hoogte is van deze spreukmachine die ik enige tijd geleden heb ontmoet, ik kan niet alles zeggen wat hij voor mij heeft gedaan. mijn vrouw verliet me 4 jaar geleden met mijn kinderen. Ik was aan het surfen op internet toen ik de getuigenis van deze geweldige man online ontmoette. Ik besloot het te proberen en mijn vrouw is nu terug en we zijn weer gelukkig omdat de oorzaak te schriftelijk is vastgelegd alles wat ik kan zeggen is heel erg bedankt, ik ben erg blij. En hij verzekerde me dat hij veel magie doet, inclusief

    Liefdes spreuk
    Machtsspreuk
    Succes spell
    Het lot van de zwangerschap
    Spreuk van het huwelijk
    spellen voor een goedbetaalde baan
    Bescherming spreuk
    spell om een rechtszaak te winnen
    succes spell etc.

    als je de hulp van de spell caster Dr. Ajayi nodig hebt, neem dan contact met hem op via dit e-mailadres (drajayi1990@gmail.com) of voeg hem toe op whatsapp +2347084887094 en bespreek je probleem met hem. Hij is een goede man en ik zal hem altijd dankbaar zijn. Dank je.

    BeantwoordenVerwijderen