donderdag 5 september 2019

Vlinder

hoi allemaal,

alweer een nieuwe challenge die vandaag online gaat
deze keer een vlinderkaart
thema bedacht door ons teamlid Aniet



ik vond het leuk om deze kaart in de paars , rose tinten te maken
en ik heb op deze kaart ook een label gebruikt uit de hele oude doos van Marianne design

spulletjes op de kaart

Creatables : LR0200 Anja's corner  /  LR0201 Anja's lace  /  LR0326 Bow  / LR0356 Tiny's butterflys 1       (Deze zijn helaas allemaal niet meer leverbaar)
Creatables : LR0485  Petra's Oval & corners
Scrap label : SL0813  ( Marianne design in samenwerking met Kars
deze scraplabel is uit de hele oude doos van marian design en is allang uit de voorraad
Scrappapier is van Marianne design nrs. : ????
Splitpennetje is van de action

ik vond het leuk om de oude technieken van MD weer te gebruiken
en het was ook al weer een hele tijd geleden dat ik heb geborduurd

groetjes Jolanda Bongers en tot ziens

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart in deze zoete kleuren. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend gedaan Jolanda!!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Jolanda, ik hou van paars en roze ;-)
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dank je wel dames voor de lieve complimenten
    groetjes jolanda bongers

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Jolanda! Leuk ook een strik erop, dachten we hetzelfde ;) ik heb er ook een gebruikt.

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen