dinsdag 10 september 2019

lint

hoi allemaal ,
vandaag weer een nieuwe challenge online en wel van Starstampz
we mochten deze kaart een kaart maken met kant koord lint en touw

ik heb er deze kaart mee gemaakt
en ik heb lint gebruikt
verder vond ik het leuk om deze kaart paars tinten te geven


De digi heb ik gesponsord gekregen van starstampz genoemd candy girl
ingekleurd met promarkers

de witte strik heb ik met lint gemaakt en hiervoor heb ik een vork gebruikt
je krijgt hier mooie formaat strikjes mee
het labeltje is van Marianne design nr.: CS1029
de bloemetjes zijn van nellie snellen nr. : Floral punches medium set FLP046
de cirkel heb ik uit gestanst met een cirkel set van ????
De paarse pareltjes en de linten zijn van de Action

groetjes jolanda bongers en tot ziens

5 opmerkingen: