zondag 4 november 2018

verjaardagkaart

hoi allemaal

vandaag gaat de nieuwe van KIC weer online
het thema van deze maand is maak een verjaardagskaart



ik heb deze kaart naar aanleiding van een workshop gemaakt gevonden op internet

de spulletjes die ik gebruikt heb zijn:

stempeltje : nr. HM9440  (MD) (snoesjes)
Creatables : nr. LR0198  (MD) Classic cars
Collectables : nr. COL1321  (MD)  Scallop die & sentiments
Stempel tekst : nr. EC0138  (MD)
Auto stempel : nr. ??? gekocht bij de Hobby voordeel
Party flags : nr.6002/0277   ( Joy crafts )

Knoop
Lint

de letters feest heb ik met een sjabloon op de vlaggetjes getekend
en het lichte blauwe rechthoek heb ik met een embossingmal door de Big Shot gedraaid
en het stempel afdrukje heb ik met Derwent potloden ingekleurd en met reukloze terpentine uit gedoezeld

groetjes jolanda bongers en tot ziens


3 opmerkingen:

  1. I think this is one of the most significant information for me.
    And i’m glad reading your article.
    But should remark on some general things, the web site style is perfect,
    the articles is really great : D. Good job…
    ดูหนังออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen