donderdag 1 november 2018

Babykaart

hoi allemaal

vandaag gaat de nieuwe challenge van MD online

deze keer een babykaart
thema was bedacht door ons teamlid Henriet

 
 
ik heb deze keer voor een kaartje van een zoontje geboren gekozen
en heb de blauwtinten gebruikt
 
spulletje die ik op de kaart gebruikt heb zijn:
 
Creatables     nr. LR0308  Train                 (MD)
Craftables     nr . CR1250  Border stitch    (MD)          helaas niet meer leverbaar
                      nr.   CR1201  Circle              (MD)           helaas niet meer leverbaar
Collectables  nr. Col1313  Eline's baby crib   (MD)      (baby stempeltje) 
Tekst stempel nr. EC0106  Eline's babies   (MD)
Scrappapier  nr.PB7049 Eline's babies blue  (MD)
 
het strikje heb ik bij de Action gekocht
en het Handje heb ik in een hobby winkeltje gekocht

het baby'tje heb ik ingekleurd met promarkers

groetjes Jolanda bongers en tot ziens

1 opmerking: