donderdag 31 mei 2018

pocketkaart

hoi allemaal
door alle druktes heb ik vergeten mijn pocket kaart te melden op mijn blog post
het was een opdracht van marianne design
ik heb zelf de opdracht hiervoor gegeven

 
 
de kaarten heb ik de blauw tint gemaakt
 
de achtergrond van de kaart heb ik met stempel CS0952 gemaakt
daarop heb ik een labelzakje gemaakt
het labeltje wat ik daarin gestopt heb is gemaakt met de Creatables LR0154
op dit labeltje heb ik weer een wit hartje geplakt Creatables LR0159
aan het labeltje heb ik een zelf gemaakt labeltje met een koordje gemaakt met de tekst veel liefs erop
dit is afkomstig van de stempel set EC0096
op het label zakje heb ik een groen takje geplakt Creatables LR0151
daarop heb ik een grote blauwe bloem gemaakt  Creatables LR0168
en hierop weer een kleine bloem Creatables LR0169
op de bloemen zit weer een witte bloem met pareltje nr.? ben ik kwijt
ze worden niet meer verkocht
het lintje op de kaart is een gekocht lintje bij de action
 
groetjes en tot ziens jolanda bongers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten