donderdag 31 mei 2018

Zomerse cadeauverpakking

hoi allemaal
vandaag weer een nieuwe challenge online bedacht door ons teamlid jen doornebos
zij gaat ons team helaas verlaten door omstandigheden
dus ik wil jen hartelijk bedanken voor haar hele mooie creaties en haar vriendelijkheid

 
 
het patroon van het doosje is van Dutch dabadoo nr 470.713.041 ( Dutch box art window)
het raampje is eruit gesneden
en daar heb ik een plastic vel ingeplakt
onderaan de window heb ik een mooi plaatje van MD geplakt nr ?
daarop heb ik een bootje en een meeuw geplakt Craftables CR1279
in de 2 bovenhoeken heb ik een klein kraaltje geplakt
met een stempel tekst EC0138
om het doosje te sluiten heb ik een blauw lintje om het doosje gemaakt en bovenop gestrikt
in het doosje heb ik zakjes met tum tummetje gedaan
leuk om als cadeautje met een verjaardag te geven

groetjes jolanda bongers en tot ziens



1 opmerking: