dinsdag 4 augustus 2015

geen vierkante of rechte kaart

hoi allemaal
op een regenachtige morgen heb ik deze kaart geplaatst op mijn blog
heb nog lekker ander halve week vakantie
mijn man is vandaag weer begonnen met werken en onze oudste zoon is met hem mee

deze week is het thema van het KIC team geen vierkante of rechte kaart
en deze kaart heb ik hiervoor gemaakt


ik heb spullen gebruikt van Joy , Marianne design , nellie snellen en van de action
ik heb de kleuren blauw wit gebruikt voor deze kaart
wilde eerst gewoon touw gebruiken maar dat was te dik dus heb ik mooi blauw lint gebruikt

tot ziens
groetjes jolanda

2 opmerkingen:

  1. Hoi,

    Prachtige kaart en ook mooie kleuren. Heel tof gedaan. Super

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dank je wel Claudia
    leuk dat je ook mijn volger bent geworden
    gebruik ook vaak zwart rood wit en blauw un mijn kaarten
    groetjes jolanda bongers

    BeantwoordenVerwijderen