vrijdag 21 augustus 2015

BLauw tinten snoesjes kaart

hoi allemaal
vanaf nu is mijn vakantie weer afgelopen
ga ik weer allemaal kaarten aan jullie laten zien
de vakantie was heel leuk
we hebben onze tuin verbouwd en opgeknapt

donderdag 13-8-2015 stond weer de eerste challenge voor de deur
het is de challenge van het marianne design challenge blog

deze keer is mijn thema aan de beurt
en mijn opdracht is
maak een blauw tinten kaart met een snoesje
het 3d plaatje of stempeltje mag uit meerdere kleuren bestaan
deze kaart heb ik ervan gemaakt


de materialen die ik op de kaart heb gebruikt zijn:

Collectables : Col 1388 / Col 1390
Craftables :  CR1333
Lint : PP 1406
Scrappapier : van Marianne Design
Knipvel : 3dHm039 ( reizen van Marianne design )

het blauwe strikje op de kaart is gemaakt van zijde blauw lint van de Action

tot ziens groetjes jolanda bongers















2 opmerkingen: