woensdag 21 augustus 2013

nieuwe kaarten dwyt team

hoi allemaal,
Na een lange vakantie periode wil ik jullie wat kaarten laten zien
Heb een hele mooie vakantie gehad samen met mijn man Henk op het mooie eiland Texel
Wij komen hier al 10 jaar en toch zien we noch nieuwe dingen
We hebben samen veel gefietst

 
Wij lagen in het plaatsje Den Hoorn
De kinderen waren op Ardenne kamp met een groep van jongens en meisje van 14 tot en met 21 jaar met een verstandelijke beperking
Er waren er ook bij met een andere beperking
Dit is zo leuk geweest dat ze ook andere leuke dingen gaan ondernemen met elkaar

Maar nu mijn kaartjes het zijn er 3

Als eerste de kaart gemaakt met mijn eigen ontworpen schets


 
ik heb hier veel Marianne Design spulletjes bij gebruikt
 
 
Dan gaan we door met de kaart die ik gemaakt heb met de schets van Annemieke Maletzky
 


Stempel afdrukje ingekleurd met Derwent potloden
en uitgedoezeld met een doezelaar en terpentine

En als laatste de kaart met de schets ontworpen door mij zus Helma Dekkers


 
Deze kaart vond ik heel leuk om te maken
Want ik vond de hoeken veel van vlieger effect weg hebben
Het is een leuke simpele kaart met weinig poespas maar toch schitterend

Zo dit was het voor deze keer



Geen opmerkingen:

Een reactie posten