donderdag 25 juli 2013

een feestelijke kaart

hiep hiep hoera
vandaag staat de 200ste challenge kaart van het DWYT team op de site
de schets is ontworpen door Ankie van de Polder
en ik heb er deze kaart van gemaakt
een echte feestelijke kaart
want het is tenslotte feest


de volgende materialen heb ik op de kaart gebruikt:

geel en wit papier
scrap papier
3 hartje splitpennen
3 gele pareltjes
een vintage foto van een jongetje met schuif trompet ( merk weet ik even niet)
Creatables : LR0167 , LR0241
Tekst stempel : CS0855
Embossingmal voor de cuttlebug

Het ovaal hen ik zelf met een kartel schaar geknipt

als jullie met deze challenge mee willen doen
dan krijgen jullie een mooie kaart toe gestuurd van Annemieke Maletzky
dus iedereen succes met het maken van de challenge

5 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart, zeker voor iemand die van muziek houdt. Die vintagestijl is altijd mooi nietwaar.
    gr leny w

    PS Je krijgt meer berichtjes als je die lettercombinaties er af haalt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Leny
    ik had een vraagje
    hoe krijg ik die letter combinaties eraf
    kan niet vinden hoe ik dat moet doen
    groetjes jolanda bongers

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb maar weer even ingelogd op je blog, en bij het mannenkaartje naar opmerking gezocht. Ik ben ook niet zo handig op de computer, maar het is mij destijds door een van de andere bloggers uit de doeken gedaan, dat dat woordverificatie vervelend is voor de mensen die je volgen willen.
    Als je nu bij google intypt: "Hoe zet ik woord-verificatie uit"? Dan vertellen ze precies wat je moet doen. Beter dan ik het je kan uitleggen.
    Ik weet dat je ergens op je blog moet zijn, meer niet.
    Misschien als je bovenaan in de balk op "ontwerp" klikt, dan krijg je ook een aantal voorbeelden. Missschien staat het daarbij.
    Ik weet dat Erica een kei is op de computer, die zal je best wel kunnen helpen. Erica staat bij mij in de sidebar - rechts. Succes, en ik hoor wel van je.
    Lukt het niet vraag ik het wel aan Erica.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  4. kan het niet veranderen
    de instellingen worden niet weergegeven
    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hiep hoi
    het is me gelukt
    heb de blog sjabloon veranderd
    nu kon ik wel het veranderen en werd alles weer gegeven
    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen