vrijdag 26 augustus 2011

dwyt 100


de 100 ste schets alweer van het dwyt team
dus een beetje feest
dus heb ik er een feest kaart van gemaakt
de schets komt van Annemieke maletzky
en deze heb ik ervan gemaakt
de spulletjes die ik gebruikt heb zijn de 3 hoeken van nellies multi frames nr. MFD 021
daarbij heb ik een embossing mal van bringing crafts-too you gebruikt
en die heb ik door de big shot gedraaid
verder heb ik een witte strik gebruikt
een bloemen stempel van Marianne design
deze bloem heb ik door de big shot gedraaid met een mal van de cuttle bug
geeft een mooi effect
een studio light tekst stempel
en een ballonnen stempel van de action ingekleurd met derwent potloden en uitgepoetst met reukloze terpetine
scrappapier bewerkt met een kartel schaar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten