woensdag 7 september 2011

challenge 101



deze keer een kerstkaart gemaakt van challenge 101 ( schets is gemaakt door krista huysman)DWYT team
ik heb hier voor gebruikt grijs en blauw, wit tinten

de kaart is als volgt gemaakt
pak een dubbele kaart van 13,5 x 13,5 cm
plak hierop van scrappapier een kaartje van 13 x 13 cm
plak onderaan de kaart een strook van 12,5 x 3,5 cm
deze heb ik door de big shot gehaald met een ster motief ( starry night van craft concepts)
plak hier 4 rondjes op van 2,5 cm doorsnede
bestempel deze
in de linkerhoek heb ik de 2 creatables gebruikt van Marianne design nr.LR0182
deze heb ik bevestigd met een klein wit strikje
en in de rechter bovenhoek heb ik een tekst stempel ( merry christmas) geplaatst
van ollies reindeer OL010 artikelnr. 180013/1920

Geen opmerkingen:

Een reactie posten