maandag 29 januari 2024

Stempels op mijn kaart

Hoi allemaal,

na een tijd van ongeveer een paar maanden 
ben  ik weer terug van weggeweest

er is zoveel gebeurt de laatste tijden 
mijn beste vriendin , schoonmoeder en de moeder van een andere vriendin zijn overleden in december
dit had zoveel impact op mij dat ik een tijdje geen kaarten meer heb gemaakt

maar nu is de tijd dat ik besloten heb om in februari weer te beginnen met mijn design team kaarten

de eerste die ik gemaakt heb is voor het kaarten inspiratie team

groetjes jolanda bongers


Hoi allemaal,




Vandaag laat ik jullie een kaartje zien die ik gemaakt heb voor de kaarten inspiratie challenge

Als jullie mee willen doen met onze challenge ga dan naar de kaarten inspiratie challenge
En volg daar dan de volgende instructies op

Leuk om mee te doen met onze challenge 186

Dit keer is het thema stempels op je kaart

dit is mijn resultaat


de stempels zijn van Grunge 

Groetjes Jolanda Bongers
DT KIC


Hi everybody,


after a period of about a few months

I'm back again


so much has happened lately

my best friend, mother-in-law and the mother of another friend passed away in December

This had such an impact on me that I stopped making cards for a while


but now is the time that I have decided to start my design team cards again in February


the first one I made is for the card inspiration team


Greetings Jolanda Bongers
DT KIC




2 opmerkingen:

  1. O jeetje, wat een heftige tijd heb je doorgemaakt Jolanda. Gecondoleerd.

    Je innspiratiekaart is heel mooi, knap gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen