donderdag 1 december 2022

kerstkaart met dieren

Hoi allemaal,



Vandaag laat ik mijn  kaart 305  zien die ik gemaakt heb voor de challengeblog van MD

Het thema deze keer is kerstkaart met dieren , bedacht door ons teamlid Henriet






Als je mee wilt doen
Ga dan naar onze blog MD challenge  schets  challenge 306

Hoe meer mensen er mee doen hoe leuker wij het als designleden vinden 

Ik heb deze keer een label gemaakt
Met de volgende materialen van MD

Kerstbomen  nr. LR0736
Hert nr. CR1289
Knipvel nr. MB0156
Stempel tekst en dennentak nr. MM1630
Scrappapier :nr. PK9171

Verder heb ik goudlint en een blauw strikje gebruikt op de kaart

Groetjes Jolanda Bongers
DT Challengeblog MD


Hi everybody,


Today I'm showing you my card 305 that I made for MD's challenge blog


The theme this time is a Christmas card with animals, created by our team member Henriet


If you want to join

Then go to our blog MD challenge sketch challenge 306


The more people participate, the more we like it as design members


I made a label this time

With the following materials from MD


Christmas Trees No. LR0736

Deer No. CR1289

Decoupage sheet no. MB0156

Stamp text and fir branch no. MM1630

Scrap paper : no. PK9171


I also used gold ribbon and a blue bow on the card


Greetings Jolanda Bongers

DT Challengeblog MD


Geen opmerkingen:

Een reactie posten