donderdag 18 november 2021

sinterklaas post

 hoi allemaal 

vandaag een nieuwe challenge bij MD thema Sinterklaas
bedacht door ons teamlid Henriëtte

dit heb ik ervan gemaakt

een 10 x 10 kaartje
de huizen heb ik met krijtje bewerkt en is een mask stencil  van md nr. PS8098
de lucht heb ik ook bewerkt met krijtjes en ook de wolken
op de daken heb ik 2 zwarte pieten en sint geplakt nr. LR0496 (md)
de duifjes zijn van md nr. LR0721
de sterretjes zijn stempeltjes van md nr. MM1630
en de stempeltekst van Sint & Piet zijn van MD nr. CS0982

ik vind het zelf een mooi resultaat

groetjes jolanda bongers 
DT challengeblog MD


Hi everybody

Today a new challenge at MD theme Sinterklaas
invented by our team member Henriëtte

this is what i made of it

a 10 x 10 ticket
I edited the houses with chalk and is a mask stencil from md no. PS8098
I also edited the sky with crayons and also the clouds
on the roofs I glued 2 Zwarte Piets and Sinterklaas nr. LR0496 (md)
the pigeons are from md no. LR0721
the stars are stamps from md no. MM1630
and the stamp text of Sint & Piet are from MD no. CS0982

I think it's a nice result

greetings jolanda bongers
DT challenge blog MD


Geen opmerkingen:

Een reactie posten