zondag 16 mei 2021

meer dan 1 vouw

 hoi allemaal

ik ben gisteren weer terug gekomen van een lekker weekje Texel 
de hond Sky en mijn man henk zijn mee geweest
lekker uitgewaaid

nu is het weer tijd om een kaartje te laten zien die ik gemaakt heb voor het MD challengeblog
deze keer was het mijn beurt om een thema uit te kiezen 
en ik heb gekozen voor een kaart met meer dan 1 vouw

en dit heb ik ervan gemaakt naar aanleiding van een workshop op een kaarten club waar ik lid van ben


de randstempel is van MD nr. DDS3313
de vlinders en de libelle zijn van MD nr. LR0158 / LR0461  /  LR0356
de labeltje met tektsstempels zijn van MD nr. CS1029
en het scrappapier is ook van MD nr.PK9175

ook heb ik wat pareltjes gebruikt

groetjes jolanda Bongers
MD challengeblog


Hi everybody

I came back yesterday from a nice week on Texel
the dog Sky and my husband henk came with us
nicely blown away

now it is time again to show a card I made for the MD challenge blog
this time it was my turn to choose a theme
and I chose a card with more than 1 fold

and this I made it as a result of a workshop at a card club of which I am a member



the edge stamp is from MD no. DDS3313
the butterflies and the dragonfly are from MD no. LR0158 / LR0461 / LR0356
the label with text stamps are from MD no. CS1029
and the scrap paper is also from MD # PK9175

I also used some gems

Greetings Jolanda Bongers
MD challengeblog


5 opmerkingen:

  1. Hele leuke maar zeker ook bijzondere kaart dit model!
    Groetjes Cécile

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit leuk geworden. Een heel mooi model. Lijkt me wel heel veel werk maar heb je wel wat.
    Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi Jolanda !!
    Hele leuke opdracht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk en apart model heb je voor de nieuwe challenge bedacht!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen