zaterdag 20 februari 2021

girls only

 hoi allemaal 

vandaag weer een nieuwe challenge online
thema is girls only

ik heb er de volgende kaart voor gemaakt




de spulletjes die ik gebruikt zijn

een digi van 


ingekleurd meet promarkers
het kleine uiltje van MD nr. Col1357
en de stempeltekst van md nr. CS1056

groetjes jolanda bongers
dt team creative sketchy girls


Hi everybody

today a new challenge online
theme is girls only

I made the following map for it

the things I used are

a digi van


colored in measures promarkers
the little owl of MD no. Col1357
and the stamp text of MD No. CS1056

greetings jolanda bongers
dt team creative sketchy girls


5 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje. Vooral dat uitlje die daar lekker vrolijk zit.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jolanda.
    Via een reactie op mijn blog kom ik hier bij jou terecht.
    Wat een mooie creaties maak jij zeg.
    Ik heb even rond gekeken en ben volger geworden.
    Leuk om inspiratie bij elkaar op te doen.
    Groetjes, Daphne.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi Daphne
      bedankt voor je reactie
      en dank je wel dat jij mijn volger bent geworden
      en het is altijd leuk om inspiratie op te doen van andere
      groetjes jolanda bongers

      Verwijderen
  3. Via jou reactie kom ik op je blog.
    Wat een mooie leuke creaties staan hier op je blog.
    Mooi ingekleurd.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen