maandag 20 maart 2023

Uil

 Hoi allemaal ,


Als jullie mee willen doen , ga dan naar de blog van mixed media lovers

Vandaag weer de eerste challenge van Februari bij de Mixed Media Lovers


De regels zijn veranderd

We hebben nu elke maand een ander thema

De maand Februari heeft het thema gebruik een Focal Point op de kaart

dit is mijn tweede kaart


deze tag heb ik gemaakt via een filmpje op youtube

tracey en Jamie make Steampunk tags

de uil is een stempel van art by Marlene nr. ????
de achtergrond stempels zijn van Grunge
ook heb ik een maskstencil gebruikt op het label

groetjes Jolanda Bongers
DT mixed media lovers


Hi everybody ,


If you want to participate, go to the blog of mixed media lovers


Today again the first challenge of February at the Mixed Media Lovers


The rules have changed


We now have a different theme every month


The month of February has the theme use a Focal Point on the map


this is my second card


I made this tag from a video on youtube

tracey and jamie make steampunk tags


the owl is a stamp of art by Marlene nr. ????

the background stamps are from Grunge

I also used a mask stencil on the label


greetings Jolanda Bongers

DT mixed media lovers

2 opmerkingen:

  1. De heer Pedro en zijn leningmaatschappij hebben ons bedrijf ongelooflijk geholpen door een kredietlijn te verstrekken voor onze voortdurende groei van de agro-activiteiten. Ik ben zo blij dat mijn bedrijf weer opstaat met de hulp van Pedro, een leningfunctionaris die leningen verstrekt me $ 8.000.000,00 voor zakelijke leningen.
    De heer Pedro en zijn bedrijf geven ook elk leenbedrag aan particulieren of bedrijven die op zoek zijn naar een manier om hun project uit te breiden of uit te voeren met een lage rente van 2% jaarlijks rendement. Neem contact met hen op om uw zakelijke lening, persoonlijke lening, handelslening, starterslening, autolening, woningkrediet te verkrijgen. op peddroloanss@gmail.com

    Succes"

    BeantwoordenVerwijderen