zondag 25 september 2022

een sneeuwman kaart

 hoi allemaal,



vandaag laat ik mijn 301ste kaart zien die ik gemaakt heb voor de challengeblog van MD

een sneeuwman kaart , thema is gekozen door ons teamlid Wybrich




als je mee wilt doen aan onze sneeuwman challenge 
ga dan naar onze blog MD challenge sneeuwmankaart challenge 301

hoe meer mensen er mee doen hoe leuker wij het als designleden vinden

ik vond het leuk om een zwarte achtergrond te gebruiken

daarop heb ik een witte sneeuwrand (LR0135) gemaakt 
De sneeuwlokjes heb ik gemaakt met witte inkt en de stencil (PS8081)
de bergen heb ik zelf gemaakt met witte inkt ,  lijnen heb ik getekend met een witte pen
hierop heb ik een sneeuwpop (LR0631 ) ,hekjes en een handwijzer ( LR0778) en een dorpje (LR172) geplakt
ook heb ik een boom (LR0736) erbij geplaatst 
de kerstster (LR0445 is een ster uit de grote mal van Anja's circle xl ) heb ik in de lucht geplaatst
Ook heb ik er nog een leuke passende tekst (PL1517 )  erbij geplakt

formaat van de kaart is 21 x 10x5 cm en het opleg vel is 20,5 x 10 cm ( slimeline kaart )

groetjes Jolanda Bongers
DT Challenge blog MD


Hi everybody,


today I'm showing my 301st card I made for MD's challenge blog

a snowman card, theme chosen by our team member Wybrich


if you want to join our snowman challenge

then go to our blog MD challenge snowman card challenge 301


the more people participate, the more we like it as design members


I liked using a black background


I made a white snow border (LR0135) on it

I made the snowdrops with white ink and the stencil (PS8081)

I made the mountains myself with white ink, I drew lines with a white pen

On this I glued a snowman (LR0631), fences and a guidepost (LR0778) and a village (LR172).

I also added a tree (LR0736)

I placed the Christmas star (LR0445 is a star from the large mold of Anja's circle xl ) in the air

I also added a nice appropriate text (PL1517)


size of the card is 21 x 10 x 5 cm and the overlay is 20.5 x 10 cm (slimeline card)


greetings Jolanda Bongers

DT Challenge blog MD

Geen opmerkingen:

Een reactie posten