donderdag 2 juni 2022

sportkaart

hoi allemaal

voor het challengeblog van MD heb ik deze kaart gemaakt 
het thema is maak een sportkaart en ik heb deze keer het thema bedacht


ik vond het leuk om een mixed media kaart hiervoor te maken

de achtergrond cirkels zijn van Dutch Doobadoo nr. 470.715.179
ook heb ik allerlei achtergrond stempels van MD gebruikt
de zwarte letters Goal zijn van MD nr. COL1350
de stempel in het midden van de kaart is van MD nr.MM1645 en deze heb ik in 3d uitgewerkt
de voetballer is ook een mal en stempel van  MD nr. HT1662 en heb ik ingekleurd met promarkers
de voetbalschoen is een mal van MD nr. LR0713

de streepjes op de kaart heb ik gemaakt met een oude bankpas en zwarte verf

groetjes jolanda bongers
DT challengeblog MD


Hi everybody

I made this card for MD's challenge blog
the theme is make a sports card and I came up with the theme this time

I had fun making a mixed media card for this

the background circles are from Dutch Doobadoo no. 470.715.179
I also used all kinds of background stamps from MD
the black letters Goal are from MD no. COL1350
the stamp in the middle of the card is from MD no. MM1645 and I worked it out in 3d
the footballer is also a mold and stamp of MD no. HT1662 and I colored with promarkers
the football shoe is a mold of MD no. LR0713

I made the stripes on the card with an old bank card and black paint

greetings jolanda bongers
DT challenge blog MD


2 opmerkingen:

  1. Je hebt een heel toffe sport kaart gemaakt met al mooie die mixed media materialen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen