donderdag 21 oktober 2021

mixed media

hoi allemaal 

ook bij de mixed media lovers is er een reminderkaart van de maand oktober online gekomen

dit keer heb ik een kaart gemaakt nav een filmpje op YouTube van Marianne Reijgerberg
en ik vind dat hij goed gelukt is


ik ben me de laatste tijd meer aan het maken van mixed media, want ik maak op een avond 3 a 4 kaarten 
en ik wilde me gaan richten op een hobby die wat langer duurt voor ik een projekt klaar heb
ik kan hier veel van mijn inspiratie in kwijt
en ik vind het enorm leuk om te doen

groetjes jolanda bongers
dt mixed media lovers


Hi everybody

Also with the Mixed Media Lovers a Reminder card of October has come online


This time I created a map following a video on YouTube of Marianne Reijgerberg

And I think he succeeded


I have been making Mixed Media more lately, because I take 3 to 4 tickets

And I wanted to focus on a hobby that lasts a bit longer before I have a project ready

I can lose a lot of my inspiration here

and I really enjoy doing it


Greetings Jolanda Bongers

DT Mixed Media Lovers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten