donderdag 10 juni 2021

schilderes

 hoi allemaal

vandaag is er weer een nieuwe challenge online gegaan bij de star stampz

deze keer het tic tac toe thema


en ik heb er deze kaart van gemaakt


ik heb op de kaart parels embossing, lagen , bogen gemaakt

verder heb ik bloemen van MD gebruikt nr.LR0361
de bogen van MD nr. CR1273
een embossingmal van de Action
pareltjes van de Action
de cirkels achter de digi is een mal van Dutch Doobadoo nr. 470.712.107
en deze heb ik bewerkt met chalkpoeder
de stempel tekst is van MD nr. EC0096

de digi heb ik ingekleurd met Derwent kleur potloden en uitgedoezeld met reukloze terpentine

groetjes jolanda bongers
DT Star Stampz


Hi everybody

Today a new challenge went online at the star stampz

this time the tic tac toe theme

and i made this card


I made pearls embossing, layers, bows on the card


I also used flowers from MD no.LR0361

the arches of MD no. CR1273

an embossing die from the Action

gems of the Action

the circles behind the digi is a mold from Dutch Doobadoo no. 470.712.107

and I edited this with chalk powder

the stamp text is from MD no. EC0096


I colored the digi with Derwent color pencils and doused it with odorless white spirit


greetings jolanda bongers

DT Star Stampz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten