dinsdag 16 februari 2021

sneakpeak Kaarten inspiratie challenge

 hoi allemaal

vandaag komt de eerste sneakpeak online voor de KIC
vanaf 16-04-2015 maak ik deel uit van dit design team waar ik veel plezier mee beleef
op die datum liet ik mijn eerste kaart / doosje zien

ook heb ik de tekst erbij gezet die ik destijds geschreven had

vanaf deze week mag ik deel uit maken van het KIC team groen

het is een leuke site waar ik kaarten met stempels mag ontwerpen
1 keer in de 4 weken

de ene keer is team Rose aan de beurt en dan is ons team groen aan de beurt

deze week zijn wij aan de beurt
ons thema was ontwerp een cadeau verpakking
stempel waren we deze keer vrij in
en ik heb gekozen voor een leuke magnolia stempel

het de kleuren van de stempel aan gepast aan de kleuren van het cadeautje




de spulletjes die  ik gebruikt heb zijn veelal van Marianne Design
en de achterkant van het doosje is identiek aan de voorkant van de cadeau verpakking

vind het leuk om deel uit te mogen maken van dit team

tot ziens

groetjes jolanda bongers

ik heb een link naar mijn zus helma dekkers gemaakt hier kun jij zien wat zij voor moois gemaakt heeft 
voor haar eerste kaart die zij hiervoor gemaakt heeft Helma dekkers


Hi everybody

today the first sneakpeak comes online for the KIC

from 16-04-2015 I will be part of this design team that I have a lot of fun with

on that date I showed my first card / box

I also added the text that I had written at the time

from this week I can be part of the KIC team green

it's a nice site where I can design cards with stamps

Once every 4 weeks


sometimes it is team Rose's turn and then it is our green team


this week it's our turn

our theme was design a gift box

stamp we were free in this time

and I chose a nice magnolia stamp


it matches the colors of the stamp to the colors of the present

the things I used are mostly from Marianne Design

and the back of the box is identical to the front of the gift box


I enjoy being part of this team


bye

greetings jolanda bongers


I have made a link to my sister Helma Dekkers here you can see what beautiful things she has made

Helma dekkers for her first card she made for this 


27 opmerkingen:

  1. Mooi is deze ook 👌
    Groetjes YvonneBB

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf doosje. En ook leuk dat de achterkant is bewerkt. Dat zie je niet zo vaak.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een tijd geleden alweer he! Leuk om weer eens terug te kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzetten leuk gedaan Jolanda....prachtig doosje heb je gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke creatie Jolanda!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig doosje, Jolanda!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke eerste creatie had je gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi wat een prachtige creatie had je gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi doosjes, veel op te zien. En nooit geweten dat Helma jouw zus is, leuk!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw dat is al een lange tijd in het design team! Mooie prestatie ! Heel leuk je eerste creatie terug te zien. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie Kado verpakking
    Echt super mooi doosje
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ow deze is leuk! ik heb een paar magnolia stempels en liggen in de kast te verstoffen.. toch maar eens afstoffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk je eerste creatie te gebruiken voor deze bloghop! Super doosje!!
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is al lang geleden zeg. Ook nu is deze eerste creatie van jou heel gaaf. Wat hebben wij ene leuke hobby! Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een mooi doosje met leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. dames allemaal dank je wel voor al deze lieve reacties
    vind het ook heel leuk om kaarten te maken
    zou graag van mijn grote hobby mijn werk maken
    groetjes jolanda bongers

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je dit mooi gemaakt!
    Groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kaart Jolanda.
    Veel liefs Bianca XX

    BeantwoordenVerwijderen