donderdag 21 januari 2021

monochrome kaart

 hoi allemaal

vandaag komt er een nieuwe challenge online waarbij ik deze keer het thema gekozen heb
ik wilde graag een kaart zien in de zelfde kleurtinten  , het plaatje mocht andere kleuren bevatten
ikzelf heb gekozen voor de rose tinten



ik heb een knipvel van mattie de bruine gebruikt NR. MB ?
een schaar nr.LR0195
een schulprand nr.CR1273
stempels nr.CS0871
lint en wat pareltjes

groetjes jolanda bongers

Hi everybody today a new challenge is coming online, this time I chose the theme I wanted to see a map in the same color tones, the picture could contain other colors I myself chose the rose shades I used a cutting sheet from mattie de bruin NR. MB? scissors No.LR0195 a scallop edge nr. CR1273 stamps nr. CS0871 ribbon and some gems greetings jolanda bongers


7 opmerkingen:

  1. Prachtig is dit monochrome kaartje Jolanda...met zeker ook hele mooie details erop..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig geworden Jolanda.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Jolanda! Het was een heerlijke uitdaging
    Groetjes Cecile

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dank je wel cecille en judith
    groetjes jolanda bongers

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie kaart Jolanda, maar ik begrijp de opmerking bij mijn kaart niet goed. Ik zie het verschil niet tussen wit, roos en zwart/grijs en wit, geel en zwart/grijs. Heb goed naar de voorbeeldkaarten gekeken. staat zelfs een rode vuurtoren op een blauwe kaart en een gele bloem bij groen en wit? Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi Gina
    dank je wel
    en we zijn aan het overleggen
    groetjes jolanda bongers

    BeantwoordenVerwijderen