donderdag 26 maart 2020

cadeaudoos e of wikkel

hoi allemaal
vandaag weer een nieuw kaartje online voor het marianne design challenge blog
het thema is : maak een cadeau verpakking of cadeau wikkel
en is bedacht door ons teamlid Wybrich

ik heb er een cadeau doosje van gemaakt



het patroon heb ik van het blog van Marleen van der most gehaald

het scrappapier is van MD nr.??

ik heb de volgende materialen op het doosje gebruikt

Creatables nr. LR0161  Lace
                       LR0356  Tiny's butterflies 1
                       LR0647  Lavender square
Tekst : nr,PL1524
wit lint

groetjes jolanda bongers
tot ziens



Hi everybody

today a new ticket online for the marianne design challenge blog

the theme is: make a gift wrap or gift wrap

and was created by our team member Wybrich



I made it into a gift box


I got the pattern from Marleen van der most's blog


the scrap paper is from MD No. ??


I used the following materials on the box



Creatables No. LR0161 Lace

                        LR0356 Tiny's butterflies 1

                        LR0647 Lavender square

Text: no, PL1524

white ribbon



greetings jolanda bongers

bye

3 opmerkingen:

  1. Leuke cadeaudoos Jolanda, ik ben benieuwd wat je erin gaat doen,
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi doosje heb je gemaakt Jolanda!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dank je wel aniet en Suzan
    weet zelf alleen nog niet wat ik erin ga doen
    groetjes jolanda bongers

    BeantwoordenVerwijderen