dinsdag 10 december 2019

alles is goed kaartje

hoi allemaal ,
vandaag komt erbij starstampz een nieuwe challenge online
een alles is goed challenge
digi is gesponsord door Etsy / star stampz
en de digi heet Lady sierra
en heb ik ingekleurd met Derwent kleurpotloden

dus ik ben mijn best gaan doen

ik heb begin september een workshop gedaan bij
de Stamping Cottage in Schaijk samen met mijn zus helma dekkers
heel leuk om te doen
ik heb daar de workshop creatief met stempels gedaan

ik dacht laten we dit eens gaan proberen op deze kaart
en ik vind het is mij aardig gelukt

 
de volgende materialen op de kaart :
 
gekleurde vlinder heb ik getamponneerd  met chalkpoeder
en ik heb een mal gebruikt van  Craft Emotions nr.185070/1251
 
de stempels van de bloemetjes bijtjes tekst en honingraad
zijn van Craft Sensations  nr. CR0274/18A1
 
en de tak in de rechtse onderhoek is van een stempelset van de Action nr. ????
 
de andere getamponneerde creaties op de kaart zijn van Dutch Dabadoo nr.470.715.006
en van Joy  Mask stencil nr.6002/0848 en heb ik ook bewerkt met chalkpoeder
 
de lijntjes onder de bijtjes en de tekst heb ik met een dunne fijn schrijver getekend
 
groetjes Jolanda bongers
en tot ziens
 


1 opmerking: