vrijdag 12 juli 2019

een flappen kaart

hoi allemaal
ik wil jullie een flappen kaart laten zien die ik gemaakt heb voor het Kaarten Inspiratie Challenge team


 
de stempel die ik gebruikt is van magnolia uit een oudere serie
en heb ik ingekleurd met pro markers
 
verder heb ik op de kaart gebruikt :
 
Vlinder snijmal van Joy nr.: 6002 / 0251
Creatables van Marianne design nr.: LR0327 Anja's circle
Stempeltekst binnen kaart : Paper Arty nr. SM09
Stempel tekst voorop de kaart : heb ik van pinterest gehaald
2 witte eyelets

1 wit en 1 rood lintje

groetjes jolanda bongers en tot ziens

2 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend gaaf model Jolanda!!
    Je kaart is schitterend geworden!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dank je wel gerlinde
    groetjes jolanda bongers

    BeantwoordenVerwijderen