donderdag 27 juni 2019

de Titanic

hallo allemaal
afgelopen week is de nieuwe challenge online gegaan op marianne design challenge blog
als onderwerp hadden we deze keer
maak een kaart in de vorm van een ontwerp van ons oud teamlid Marleen
http://handmadebymarleen.blogspot.com/p/mijn-ontwerpen.html

ik had op haar site de boot uitgekozen
en dit is mijn resultaat hiervan


 
 
ik heb scrappapier van Marianne design gebruikt
verder heb ik de volgende materialen gebruikt
 
Craftables :
CR1406       Coral ( helaas niet meer leverbaar)
CR1279       Tiny's Ocean set
 
Creatables :
LR0418        Ropes
 
Collectables:
Col1431        Eline's tropical fish
 
de bubbels onderaan de boot heb ik gemaakt met de mal
van Dutch dabadoo mal nr 470.715.037
en heb ik ingekleurd met blauw tinten chalk poeder
 
de naam van de boot  ( Titanic) heb ik met een letter malletje gemaakt
 
groetjes en tot ziens jolanda bongers
 


4 opmerkingen: