zaterdag 4 mei 2019

een zwart wit kaartje met vintage foto

hoi allemaal

25 april is er bij marianne design challenge blog
een zwart wit kaartje met vintage foto online gegaan
het was mijn eigen thema
want ik was deze keer aan de beurt
ik heb er dit kaartje van gemaakt

 
 
het is een easelkaart model
 
een Dutch dabadoo malnr. 470.713.661
 
daarop heb ik de volgende materialen gebruikt :
 
Creatables :
Anja's leaves 1 :                  nr LR0226 ( niet meer leverbaar)
Anja's filigran heart :          nr LR0299 
Petra's candle :                    nr LR0383
Tiny's love birds:                nr LR0298  (niet meer leverbaar)
Petra's circle with bird :      nr LR0457
Border set wave:                 nr LR0395  (niet meer leverbaar)
 
Stempeltekst :
Project NL - Bloemen :       nr PL1523  (niet meer leverbaar)
 
Vintage plaatje :
Vintage flower children 2:  nr VK9541  (niet meer leverbaar)
 
Bloemen met pareltje :
Organza flowers :                 nr JU0918   ( niet meer leverbaar)
 
de mal van Tiny's love birds heb ik met zwart chalkpoeder bewerkt
je krijgt dan een leuk effect op de uitgestanste mal
 
groetjes en tot ziens jolanda bongers
 
 


2 opmerkingen:

  1. Prachtige vintagekaart heb je gemaakt Jolanda!
    Superleuk dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes Gerlinde
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dank je wel
    hihi maar het is mijn eigen thema bij het md team
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog md

    BeantwoordenVerwijderen