zondag 2 september 2018

een easelkaart

hoi allemaal
vandaag laat ik jullie een easelkaart zien
die ik gemaakt heb voor het challengeblog van Kaarten inspiratie challenge (KIC)



ik heb er een dubbele van gemaakt

spulletjes op de kaart :

Creatables : LR0445  Anja's circle XL
                    LR0414  Swirls & Leaves
Vlindertje : Floral punches FLP018 Small set 14x11 mm
Bloemetje : Floral punches FLP047 Small set 16 mm
Pareltjes :   Wit Happy kids nr .?   (gekocht bij de Action )
Tekst stempel : nr.: ???  ( ooit gekocht op de beurs)
Scrappapier : van Craft Sensation ( gekocht bij de Action)

de digi heb ik van pinterest afgehaald
en met de computer ook in spiegelbeeld afgedrukt
toen heb ik deze rond uitgesneden
en de rand met zwarte inkt bewerkt

groetjes en tot ziens Jolanda bongers

5 opmerkingen:

  1. Een hele mooi kaart Jolanda!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig easelkaart!
    Mooi hoe je de digi gespiegeld hebt.
    liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dank je wel Suzan joanne en crealientje voor de lieve complimenten groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I think this is one of the most significant information for me.
    And i’m glad reading your article.
    But should remark on some general things, the web site style is perfect,
    the articles is really great : D. Good job…
    หนังออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen