vrijdag 14 september 2018

een cheerleader

hoi allemaal

vandaag laat ik de eerste kaart zien
die ik gemaakt heb voor het challengeblog team Cheerful sketches team A

ik ben hier voor gevraagd om deel te gaan nemen in dit team
en natuurlijk heb hier volmondig ja opgezegd
ik ben hiermee super blij

dus gelijk hiervoor aan de slag
ik mocht een digi uit kiezen van de sponsor Le Ann

en ik heb het Cheerleader uitgezocht
ook werd er een schets aangeleverd
en toen heb ik er deze kaart van gemaakt

 
ik heb scrappapier gebruikt wat ik ooit van iemand gekregen heb
de stempel heb ik ooit op een beurs gekocht
het gele vierkant heb ik bewerkt met een embossing folder van MD nr.: DF3426
en ik heb de lichte blauwe strook bewerkt
met een Collectablesmal van MD nr.: COL1273 ( Anja's flowers)
het stempel afdrukje (digi) heb ik ingekleurd met Promarkers
en het strikje heb ik met een vork gemaakt 
met lint van MD nr.: JU0950 ( sweet color ribbons)

ik hoop dat jullie de eerste kaart voor dit nieuwe team mooi zullen vinden

groetjes en tot ziens   Jolanda Bongers

2 opmerkingen: