donderdag 7 september 2017

zomerse labelkaart

hoi allemaal
vandaag gaat de challenge van ons teamlid Jenny doornebos in de lucht
zij wilde graag een zomerse kaart zien met een stempel

na even nagedacht te hebben is dit mijn resultaat geworden

 
 
ik heb er een labelkaart van gemaakt
 
de  spulletjes die ik op de label gebruikt heb zijn :
 
Creatables : LR0111 / PP1401 / LR0414 / LR0457
Craftables : CR1234
Stempel don & daisy : DDS3348
Tekststempels : CS0853 / HT1601
Papieren bloemetjes : RB2245
Scrappapier : van MD
 
de kaart heb ik als volgt gemaakt:
 
ik heb mal LR0111 uitgestanst en geembosd ,
en heb daar een Craftables cirkel van nr. CR1234 geplakt
hier op heb ik weer een cirkel geplakt
die ik uitgesneden heb met mal LR0457
op deze cirkel heb ik een don & daisy stempel  DDS3348 gestempeld
en heb die ingekleurd met promarkers
ook heb ik er het woordje hoera  HT1601 bij gestempeld
ik heb aan de onderkant 2 swirls geplakt nr. LR0414
en hier heb ik weer 6 rose papieren bloemetjes geplakt
de steeltjes heb ik met een speciale pen opgedraaid
in de rechterbovenhoek heb ik 2 ballonnetjes gemaakt nr . PP1401
deze waren te verkrijgen toen Marianne design 5 jaar bestond
en in de linker bovenhoek heb ik een tekststempel  CS0853 geplakt deze heb ik uitgeponst met een cirkel van doorsnede 3,8 cm
ik heb er toen een lintje aangemaakt die ik vastgemaakt heb met een splitpennetje
 
en zo ben ik tot dit resultaat gekomen
 
groetjes en tot zien
Jolanda Bongers

1 opmerking:

  1. Hallo Jolanda,
    Wat een leuk label kaartje!
    Schattig plaatje en mooi ingekleurd.
    Fijne dag en groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen