donderdag 24 augustus 2017

een mattie kaart

hoi allemaal
vandaag gaat de eerste challenge na onze vakantie in de lucht
en ik mocht gelijk starten
mijn opdracht was maak een kaart of creatie met een Mattie knipvel

zelf heb ik er deze kaart van gemaakt
ik heb een beetje soft / lila kleuren in gebruikt

de materialen op de kaart zijn :

Knipvel : Mattie - MB0158
Creatables : LR0192 / LR0226 / LR0406 / LR0409 / LR0445 / LR0461
Rose bloemetjes : RB2245
Bloem pareltjes : CA3118

het witte bloemetje heb ik van Avec
de meeldraadjes heb ik volgens mij bij de boeken voordeel  gekocht

de groene stengeltjes van de bloemetjes heb ik met rolpen opgerold
en ik vind dat altijd een mooi effect geeft

de vlekjes op de kikkertjes heb ik met chalk poeder bewerkt

groetjes en tot ziens
jolanda bongers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten