donderdag 1 juni 2017

waterdieren

hoi allemaal
vandaag gaat de nieuwe challenge van Marianne design in de lucht
van ons teamlid Ellie
zei wilde graag dat wij een creatie of kaart met waterdieren  gingen maken

na even nagedacht te hebben heb ik besloten om een kaart te gaan maken
en dit is mijn resultaat :
 
 
heb deze keer vrij nieuwe materialen gebruikt van MD (maand Juni)
 
 
Stempelrand : HT1620
Design folder : DF3436
Collectables : COL1431
Craftables : CR1406
 
 
ik heb een blauwe kaart gebruikt van 13,5 x 13,5 cm
daarop heb ik een witte kaart geplakt van 12,5 x 12,5 cm
en deze bewerkt met de design folder
het rondje in het midden heb ik uitgesneden
en daaronder heb ik een kaartje geplakt met de onder zee stempel rand
en deze rand ingekleurd met derwent kleurpotloden
op de witte kaart heb ik koraal een zeewier uitgesneden  en speels op de kaart aan gebracht
hier en daar zwemmen gekleurde vissen
ook kwam het zeepaardje even kijken
en ook meneer de octopus kwam uiteraard een kijkje nemen
de kleine visjes (stempel ) hadden een dolle bui en kwamen op zijn kop voorbij gezwommen
hier en daar heb ik ook wat bubbels gestempeld
 
ik vond het heel leuk om deze kaart te maken
 
groetjes en tot ziens
jolanda bongers


Geen opmerkingen:

Een reactie posten