woensdag 21 juni 2017

vlinderkaart

hoi allemaal
voor het kaarten inspiratie challenge team
hebben we een kaart mogen maken
met als thema maak een kaart aan de hand van een kleuren inspiratie foto

en deze kaart heb ik er van gemaakt
er moest wel een stempel of een plaatje van een vlinder op staan
 
 de materialen op de kaart zijn :
 
Creatables : LR0111 / LR0229 / LR0326
Craftables : CR1333
 
Pareltjes : licht paars
 
van Joy heb ik de vlinderrand gebruikt 6002/0251
 
van nellie snellen heb ik de Floral Punch ponsen gebruikt FLP018 (vlindertje )
en de FLP 004 ( takje)
 
het vlinder meisje digi heb ik van Pinterest af gehaald
 
het digi stempeltje heb ik ingekleurd met Derwent kleur potloden
en uitgedoezeld met reuk loze terpentine

kaart karton en wat scrappapier

ik vond het heel leuk om deze kaart te maken n.a.v. de kleuren foto

tot ziens,
groetjes jolanda bongers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten