zondag 12 maart 2017

bloembollen kaart

gemaakt voor het creatief met papier team op Facebook
het thema van maart was
maak een kaart met bloembollen
en dit is mijn resultaat geworden

het is bijna voorjaar en dan komen er weer veel bloem bollen uit de grond
ook narcissen
dus vond ik het leuk om er deze kaart van te maken

 
ik heb veel spullen van MD gebruikt
 
Creatables : LR0399  /  LR0414  /  LR0445
Knipvel : IT583 ( Tiny Harts)
de vlindertjes heb ik met een pons uitgeponst (van Tonic studio)
 
ook heb ik de lente kleuren groen en geel gebruikt op de kaart
 
tot ziens
groetjes Jolanda Bongers

3 opmerkingen:

  1. Prachtig Lente kaartje!
    Mooi zacht van kleur.
    De narcissen zijn super leuk.
    Fijne avond, groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dank je wel crealientje en joanne
    groetjes jolanda bongers

    BeantwoordenVerwijderen