vrijdag 6 januari 2017

challenge 168 verwerk een klokje op je kaart of creatie

hoi allemaal

ik wil iedereen nog de beste wensen geven voor het nieuwe jaar
dat we met zijn allen een goed knutseljaar en goede gezondheid mogen hebben

vandaag laat ik jullie een nieuwe challenge zien die ik gemaakt heb voor het MD challengeblog team

het is challenge nr 168
verwerk een klokje op je kaart  of creatie
deze challenge is bedacht door ons teamlid Marleen van der most

ik vond de challenge zo leuk dat ik er een koekoeksklok in de bruin / wit tinten van gemaakt heb
 
heb verschillende materialen gebruikt van marianne design
Creatables : LR0158 / LR0162 / LR0276 / LR0299 / LR0414
Craftables : CR1234 / CR0124
verder heb ik verschillende soorten scrappapier van MD gebruikt

tot ziens
groetjes jolanda bongers


Geen opmerkingen:

Een reactie posten