maandag 13 juni 2016

een beterschaps creatie

hoi allemaal
vanmiddag op deze regenachtige dag
is er weer tijd om mijn blog bij te werken
en wil ik jullie challenge 155 van het md team laten zien

deze keer is het thema door ons teamlid jen doornebos - straatman gekozen
zij is helaas heel erg ziek
zij heeft voor de derde keer borstkanker
maar ze vecht er heel hard voor
dus wij leven heel erg met haar mee

zij wilde dus een kaart of creatie zien die met beterschap te maken heeft of een opkikkertje

ik heb zelf voor een creatie gekozen
en heb een doosje met after eight chocolaatjes gemaakt


het patroon van het doosje heb ik op YouTube gevonden

de materialen op de kaart zijn:
 
Creatables nr. : LR0220 / LR0399
Scrappapier : Shabby chic nr. PK9121
kaart karton : groen , bruin en wit , beige
Touw : JU0949 Maritime rope
after eight chocolade
 
de narcissen heb ik met chalk poeder in gekleurd
 
 
tot ziens , groetjes jolanda bongers

2 opmerkingen: