vrijdag 1 april 2016

een kiekeboe kaart

hoi allemaal ,
vandaag is het weer tijd om de nieuwe challenge van Marianne design te laten zien
het thema was deze keer Voorjaar (bedacht door ons team lid Ellie)
ik heb er een kiekeboe kaart van gemaakt
een leuke creatie waar je van alles van kunt maken

als de kaart dicht is heb je in de rechterbovenhoek een kader waar je een tekststempel in kunt maken
en als je de kaart open doet dan komt er in dit kader een plaatje te voorschijn
op zich niet moeilijk om te maken , maar je moet het wel doorhebben

op de kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Creatables : LR0286  /  LR0396  /  LR0135  /  LR0356
 LR 0420 ( deze Creatables is pas vanaf mei 2016 te koop in de winkels
(heb deze als cadeautje gekregen van marianne design voor de voorbeelden die ik voor md gemaakt heb)

Craftables : CR 1306
Stempels :  EC0138 ( tekststempel)  /  EC0125
Knipvel Mattie : MB0099
Craftables : CR1306
scrappapier : van marianne design

verder heb ik groen geel en wit kaart karton gebruikt

de stempel heb ik ingekleurd met Derwent kleurpotloden en uitgedoezeld met reukloze terpetine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten