vrijdag 11 maart 2016

weer een aantal kaarten geplaatst

hoi allemaal
na een periode van niet lekker in mijn vel zitten heb ik weer een aantal kaarten gemaakt voor design teams

als eerste heb ik 2 kaart voor het md team gemaakt dat is een mannekaart (bedacht door wybrich) en een kinderkaart ( bedacht door marleen)
 mannenkaart

 kinderkaart
 
voor het KIC team heb ik een borduurkaart gemaakt van het patroon geschonken door karin creations
 

was wel enorm veel werk maar het resultaat mag er wezen

en als laatste heb ik 2 kaarten gemaakt voor het scrap en card team
een muziekkaart en een envelop kaart


ik heb deze keer geen uitgebreide uitleg van de kaarten
maar nu het weer goed gaat komende volgende keer de beschrijvingen er weer bij

groetjes en tot ziens
jolanda bongers




2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaarten! Prachtig! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat het beter met je gaat Jolanda! Super leuke kaarten heb je gemaakt, echt top! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen