zaterdag 6 juni 2015

kaart met 2 eline dieren erop

hoi allemaal

vandaag hebben we een leuke dag gehad bij marianne design
want zij gaf haar jubileum feest
dus vanmorgen ben ik naar Apeldoorn gereden
en hebben daar een mooie tekst bord gemaakt
ook wat gekletst met andere dames van marianne design teams
verdere waren er lekkere hapjes en drankjes
om half 4 gingen we allemaal weer naar huis

mijn tekst die ik het tekstbord gemaakt had is ,

Creatieve mensen hebben geen rommel ,
ze hebben overal ideeën liggen

daarbij had ik wat vogels geschilderd

nu ga ik jullie een kaart laten zien , met als thema 2 Eline dieren op de kaart
 
bedacht door ons teamlid Yvonne
 
  • het frame heb ik gemaakt van een Creatables mal LR0236
  • de boom is een Creatables mal nr. LR0203
  • de vogels en het konijn zijn stempels van Eline nr. EC0150 en EC0155
  • en het papier is van Old Fashioned Nursery nr. PB7030
de stempelafdruk van het konijn heb ik met derwent potloden  ingekleurd
en uitgedoezeld met reukloze terpentine
 
groetjes en tot ziens
jolanda bongers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten