zondag 7 juni 2015

geslaagd

hoi allemaal
vandaag heb ik heerlijk uitgeslapen
vanmiddag een potje biljart met joey
en ook wat stempelafdrukjes ingekleurd
vanavond heerlijk met mijn gezin wezen eten bij van Son in Schaijk

vandaag laat ik jullie een kaartje zien
dat ik gemaakt het voor het kaarten inspiratie challenge team
het thema was geslaagd

ik heb er een zwemdiploma kaartje van gemaakt
in de blauw wit tinten

een gewoon standaard formaat kaartje met 9 vierkantjes van 3 bij 3 cm
deze vierkantjes heb ik geembosd
onder heb ik een mooie rand stans gebruikt ( Filling die QD008 van Nellie Snellen)
daarop wat wit en blauw lint bevestigd
en een mooi klein licht blauw strikje
daarop weer een labeltje ( CR1241) met geslaagd erop
op de vierkantje heb ik een rechthoek gemaakt
met daar op een stempel van Don & Daisy (DDS3347)
en ingekleurd met derwent potloden
en uitgedoezeld met reukloze terpentine

groetjes en tot ziens
Jolanda Bongers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten