zondag 10 mei 2015

een kaart voor een 15 tot 18 jarige

hoi allemaal
als eerste wil ik iedereen een fijne Moederdag toe wensen
heb zelf een heel mooi cadeau gekregen van mijn 2 zonen

een leuke mok met lieve mama erop opgeschreven
en daarin een boeket met verschillende soorten thee en lekkernijen
ben er echt blij mee een origineel Moederdag cadeau

we hebben ook een mooie lente dag

nu ga ik jullie een kaartje laten zijn voor iemand tussen de 15 en de 18 jaar
heb daarvoor deze kaart gemaakt
met een oudere Marianne design techniek

Ornament embossing


spullen die ik op deze kaart gebruikt heb:

Ornament embossing : nr. 112307/1602
Stempel afdruk (ingekleurd met derwent potloden ) : nr. DDS3349
Creatables:  nr. LR0154 - LR0192
Craftables : CR1250
Scrappapier : PK9099
Stempeltekst : Eline words EC0138

verder heb ik licht blauw en rood kaart karton gebruikt
en ook wat pareltjes
ik heb de afdrukjes op Terschelling papier afgedrukt

tot ziens
groetjes jolanda bongers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten